Mam problem z moim Boxsterem 986. Problem polega na nieco nierównej pracy silnika na niskich obrotach, na który właściwie zwróciłem uwagą po zaświeceniu kontrolki "check". Na komputerze wskazuje wypadanie zapłonu na 1,2,3 cylindrze. Świece wymienione, cewki poprzekładane (zamienione stronami) i wciąż ten sam problem- wypadanie zapłonu na 1,2,3 cylindrze. Co ciekawe, problem występuje na rozgrzanym silniku. Po skasowaniu kontrolki i ostygnięciu silnika zapala się ona ponownie po przejechaniu ok. 100 km. Proszę o wskazówki do dalszej diagnozy. Czy to może być rozrząd? Jak go zdiagnozować? Z góry dziękuję za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Porsche ) Kwarantanna
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.